Bangkok hotel Narai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu Bangkok hotel Narai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu

Bangkok hotel Narai

Door: Riky

Blijf op de hoogte en volg Riky

06 December 2017 | Thailand, Bangkok

Na een heerlijke nachtust en ontbijt in hotel Narai, lopen we, onder het genot van een heerlijk zonnetje richting de winkelcentra. Tjonge, wat een geweld, druk verkeer, roepende tuk-tuk chaufferus die vanalles voor je willwn doen. We komen er uiteindelijk gewoon te voet, ondanks de jichtaanval die Guus weer heeft in zijn voet. Onverichterzaken kerewn we weer hotel waards. We spreken af dat een tuk-tukker ons naar China Town brengt om daar een hapje te gaan eten, maar na een paar minuten vraagt hij of we een shirt nodig hebben. NEE dus, en even later verhoogd hij de prijs van de afgesproken 40 bath naat 300 bath. We stappen uit zonder iets te betalen, lopen verder door de warme straten van BKK, en steeds weer de tuk-tukkers die allemaal iets te bieden hebben, behalve wat wij willen en we gaan met de skytrain terug, even puzzelen maar wat later stappen we uit bij Chong Nonsi vlak bij ons hotel. We komen terecht op een een leuke lokale markt waar je zintuigen wederom geprikkeld worden: geuren, kleuren, mensen, drukte, eten, drinken en nog veel meer...heerlijk! Toch weer zoeken naar de juiste route naar ons onderkomen, eerst een heerlijk koud biertje en nu net wakker na een lekker middagdutje. We eten weer bij de locals, en ja, we trappen er weer in.... medium soepje, medium noedels, medium sate, medium kippenvleugels, kortom veel te veel, kunnen we drie dagen van eten.