Ko Phayam 15-12-2017 - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu Ko Phayam 15-12-2017 - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu

Ko Phayam 15-12-2017

Blijf op de hoogte en volg Riky

15 December 2017 | Thailand, Hua Hin

Na, nu voor mij, een nacht op de pot zitten we om 8:30 uur op de speedboot naar Ko Phayam waar we één nacht geboekt hebben bij Booking.com. We geloven het zelf ook nog niet, maar we slapen in een tent vlak aan zee. Het is erg rustig en relaxed en we boeken maar meteen 2 nachten bij. Dus het is allemaal zo spannend niet, maar wel heerlijk ontspannen. Lekker aan het lezen geslagen, en heb net weer een licht soepje gegeten in de hoop dat het weer wat rustiger wordt in mijn darmen. Je denkt dat je goed oplet, maar het is allemaal zo anders al thuis. Wij zorgen ervoor dat alles schoon en helder is, maar hier is dat allemaal niet zo belangrijk. Gisteren heb ik eerst de wc en badkamer schoongemaakt..lang leve de Glorix doekjes:).. maar ja, dat helpt ook niet echt. Mag de pret niet drukken, het is goed toeven hier.