Ko Lanta Yai 21-12-2017 - Reisverslag uit Ko Lanta Yai, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu Ko Lanta Yai 21-12-2017 - Reisverslag uit Ko Lanta Yai, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu

Ko Lanta Yai 21-12-2017

Blijf op de hoogte en volg Riky

21 December 2017 | Thailand, Ko Lanta Yai

Ik ben gisteren nog iets héél belangrijks vergeten te melden: ik heb de laatste twee keer gewonnen met onze dagelijkse yathzee competitie, de stand is inmiddels 8-6....dus toch weer twee puntjes ingehaald:). Geeft weer moed voor straks. Vandaag zijn we naar de zee geweest, maar niet voordat ik me goed ingesmeerd heb, en ja, nog rood, gaat zo snel. Gisteren Tom-yam soep gegeten, wel lekker, fijne smaken, maar zoooooooo spicy. Mijn lippen stonden in de fik, Guus heeft het voor mij afgemaakt, en mij wederom ingemaakt, grrrrrr. 9-6.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Lanta Yai

Riky

Actief sinds 05 Dec. 2017
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 9778

Voorgaande reizen:

05 December 2017 - 12 Januari 2018

Thailand en Maleisie 2017-2018

Landen bezocht: