Blue Sky Resort - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu Blue Sky Resort - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu

Blue Sky Resort

Door: Riky

Blijf op de hoogte en volg Riky

07 December 2017 | Thailand, Bangkok

Jawel hoor, gelukt, zonder kleerscheuren BKK uit. Wat een heksenketel, na ruim een uur hebben we de ergste drukte achter ons gelaten. Vraag niet hoe...Guus rijdt super en blijft rustig, ik vind dit een hele prestatie. We zoeken ons onderkomen voor deze nacht in Hat Chao Samran. Niets te doen, maar een heerlijke rustige plek aan zee: Blue Sky Resort, hier bivakeren we voor één nacht om morgenvroeg verder af te reizen naar Hua Hin.
Maar we zijn vanavond gestart met de yathzee competitie, de eerste deceptie is binnen 3-0 voor Guus, echt geen kans maar de aanhouder wint. Vanavond op tijd naar bed, vannacht geen oog dicht gedaan, er stond en vochtvreter te loeien op de gang, och, een kleinigheidje blijf je houden. Voor de rest gaat het prima.

• 08 December 2017 - 20:41

Marinus:

Hej zus en zwager,

Wens jullie een fantastische rondreis toe in Thailand en Maleisie. Wil je de groeten doen aan mister Ryan Jones als jullie weer bij het Chini lake mochten komen

• 08 December 2017 - 20:53

Marinus:

Met Marieke lijkt t beter te gaan als met haar vorige zwangerschap, maar ski vakantie zal wel te vroeg komen. Dan maar met z'n viertjes in het 10 persoons chalet. Dus mochten jullie toch nog in Grenoble willen landen, we hebben slaapplek

• 09 December 2017 - 12:56

Riky Driessen:

Ik had idd gisteren nog ff contact met Marieke en ze gaf me aan dat het iets rustiger was/is. Hopen er maar het beste van. Wel fijn om te weten, dat als we het hier niet uithouden we door kunnen naar Grenoble...