Hua Hin dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu Hua Hin dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu

Hua Hin dag 2

Door: Riky

Blijf op de hoogte en volg Riky

09 December 2017 | Thailand, Bangkok

We vertrekken met de taxi naar Hua Hin om geld te wisselen en een noodrantsoen aan te leggen. We stappen te laat uit in Hua Hin centrum en wandelen rustig terug via het kleine strandje waar de Thaise uitbaters, lachend, druk pratend of slapend wachten op hun grijze toerist. Na een prima lunch met rijst, sweet & sour kip en een soepje gaan we op zoek naar de bank en supermarkt. Verrichter zaken terug met de taxi die ons enkele kilometers verder weer afzet op plaats van bestemming voor 10 bath p.p. Wat een fijne manier om te reizen, hand opsteken, uitstappen, en altijd dezelfde prijs, behalve na 19:00 uur is het 5 bath duurder(ook nog wel om te doen). Guus is inmiddels flink aan de diarree en zijn grootste vriend was de afgelopen uren: de POT. Maar tussendoor spelen we nog een ronde yahtzee die hij ook verliest, zielig hè
Ik ga nog voor de Hollandse melbatoast met makreel in tomatensaus en een cryptogram terwijl Guus holt van bed naar wc...